۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

نه به انتخابات دهم ، نه به جمهوری اسلامی

تحریم



هررای که به صندوق‌ها ریخته شود رای به جمهوری اسلامی است. این گفته سران جمهوری اسلامی است. با شرکت درانتخابات، به جمهوری اسلامی، به ولایت مطلقه فقیه، به سیستمی که برپایه تبعیض جنسی، قوانین عقب مانده مذهبی و سرکوب و زندان و اعدام بنا شده است آری گفته ایم .

هموطنان !

باردیگر به انتخابات فرمایشی ( انتصابات ) رژیم جمهوری اسلامی نزدیک می‌شویم . حکومت دیکتاتوری مذهبی ایران هر چهار سال مهره های شناخته شده قدیمی خود را برای سرگرم نمودن اقشاری از مردم و بیشتر از آن به عنوان ابزاری برای شکستن چرخه انزوا و تحریم های بین المللی وارد صحنه سیاسی می‌کند

برای حکومتی که دست آورد سی ساله اش برای مردم ایران به جز فقر و ویرانی و اعدام وشکنجه و زندان و سنگسار نبوده است این خیمه شب بازی بی مایه تنها به این منظور است که شاید برای مدتی کوتاه بتواند اذهان مردم را که در زیر فشارهای اقتصادی و اجتماعی، فقر و گرانی و ناامنی و بیماری بسرمی‌برند مشغول کند و از مبارزه‌ای جدی و ریشه‌ای برای تغییر وضعیت موجود منحرف کند.

و درصحنه بین المللی نیز با زدن ماسک دموکراسی و پز بی مایه انتخابات، انزوای روزافزون، محاصره اقتصادی و تحریم‌ها و بدنامی های بین المللی را که به دلیل عملکردهای ضد انسانی و نقض مدام حقوق بشر و شکستن رکوردهای جهانی اعدام، فشارهای فزاینده را کمتر کند.

اگر نه در ماهیت ولایت فقیه و قدرت مطلقه رهبر مذهبی، انتخابات و آزادی آراء جایی نداشته و نخواهد داشت. سردمداران حکومت جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند کلمه جمهوری را هم از نام این حکومت حذف کنند و آنرا حکومت اسلامی بنامند. دراین دوره انتخابات بازهم طبق معمول و با دستورات شورای نگهبان و رهبری مذهبی کاندیداهایی که حتی در چارچوب همان قانون اساسی ِولایت فقیه انتقاداتی به سیستم‌های اجرایی دولت‌های پیشین داشتند تصفیه شدند و بقول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست

مردم ایران و جنبش‌های آن امٌا فارغ از این خیمه شب بازی تکراری و دروغ ، مبارزات خود را برای حاکمیت مردمی و اصلاحات واقعی ، و در چارچوب یک حکومت سکولار و مشروع و بر مبنای آزادی حقیقی همه اقشارو گروهها و احزاب ادامه می‌دهند
جنبش‌های زنان، کارگران، دانشجویان، معلمان، مسلماً گول این بازی های منحط را نخورده و تنها از فرجه های ایجاد شده و شکاف‌های موجود بین جناح های داخل سیستم ولایت فقیه برای پیشبرد خواستهای حقیقی خود بهره خواهند برد. همچنان که درهمین روزها درخبرها می بینیم که چگونه دانشجویان مبارز میتینگ های انتخاباتی مهره‌های سرکوب رژیم را به تظاهرات علیه کل سیستم سرکوب تبدیل می‌کنند.

ما وبلاگ نویسان امضاء کننده این بیانیه اعلام می‌داریم که به دلیل همه تجربیات انتخابات درطول 30 سال گذشته ایران ، این انتخابات دموکراتیک وبرمبنای آرای آزادانه مردم نیست. هم چنان که درهمین اولین قدم شورای نگهبان حتی کاندیداهای خودی را هم که وارد بحث های انتقادی جدی تری شده بودند را تصفیه کردند این نشان دهنده اوج دیکتاتوری و سرکوب آزادیهای مدنی است
ما وبلاگ نویسان مستقل و آزادیخواه نه تنها دهمین نمایش انتخابات ریاست جمهوری را تحریم نموده بلکه با صدای بلند به کلیت این نظام دیکتاتوری مذهبی نه می‌گوئیم
43- marv

۷۸ نظر:

Unknown گفت...

من در انتخابات شرکت نمی‏کنم

زری گفت...

دست همه این کاندیداها که به اصطلاح صاحب صلاحیت تشخیص داده شده اند تا مرفق به خون مبارزین مردم ایران آلوده است . آنها را باید به پای میز محاکمه کشید و ازآنها سړوال کرد که به چه ګناهی کودکان ۱۴ و ۱۵ ساله محصل را درسالهای ۶۰ صرفا بدلیل داشتن یک اعلامیه و یا نشریه به جوخه های اعدام سپردند؟ باید ازآنها پرسید چګونه چند ین هزارزندانی سیاسی را که دوران محکومیتشان را میګذراندند و خیلی ازآنها چند ماهی بیشتر از دوران زندانشان باقی نمانده بود اعدام کردند؟ باید از اینها پرسید وقتی کارنامه شما که بالاترین مسړولین سالهای شصت بودید پراست از زندان وشکنجه و اعدام و خانه های امن و تجاوز به دختران جوان ( با این فتوی که باکره اعدام نشوند ) چګونه هیچ انسان شرافتمندی میتواند شما را برای ریاست جمهوری ایران کاندید کند و به شما رای بدهد . تنها رای روشنفکران مبارز رای به محاکمه شما دریک دادګاه مردمی است و بس با همه این توصیفات امضا من صرفا برای تحریم این نمایش سخیف و مضحک را در وبلاګتان قراردهید . موفق باشید

Unknown گفت...

با سلام
موافق هستم و امضا می کنم
نه به جمهوری اسلامی

مجنون ایرانی گفت...

من در انتخابات شرکت نمی کنم.

در وبلاگم هم یک صفحه به این موضوع اختصاص داده ام. اگر مایل باشید می توانید در اینجا هم مطالب مربوطه را با ذکر منبع درج کنید.

مجنون گفت...

پیشنهاد کمی تغییرات در متن را هم دارم.

tahrim گفت...

همکار وبلاگ نویس مجنون ایرانی
مطالب خوب شما در مورد تحریم انتخابات را در وبلاگ خواهیم گذاشت.
لطفاً پیشنهاد تغییرات در متن را همینجا برایمان بنویسید.
ممنون از همکاری و لطف شما

به سوي ازادي گفت...

ba dorood
lotfan weblog be soyee azadi ra azafeh konid
ba sepas
payandeh iran
marg bar jomhori islami

eshtrak گفت...

نه به انتخابات دهم ، نه به جمهوری اسلامی

با درود به رفقا و دوستان دست اندرکاران وبلاگ تحریم انتخابات و خسته نباشید.بدینوسیله از زحمات بی شمار شما قدردانی کرده و همگام با شما عزبزان همانند سی سال گذشته ، رژیم قرون وسطایی اسلامی و انتخابات را تحریم میکنم.چرا که معتقدم رای دادن یعنی تائید رژیم در کلیت آن.اگر کسی به پای صندوقهای رای نرود یعنی نه به رژیم، ولایت فقیه،شکنجه ، اعدام ،زندان و تبعید.رفتن به پای صندوقهای رای یعنی مشروعیت به رژیم.بعضی ها میگویند بین بدتر(احمدی نژاد،رضایی) وید(موسوی ، کروبی)،بد را انتخاب میکنند.این اشتباه آنان در سی سال گذشته بوده است.آنها امیدوارند که رژیم جهل و جنایت ،یکشبه استحاله پیدا کند و دمکراسی،آزادی و حقوق بشر را به ارمغان آورد! تا زمانیکه این رژیم ضد خلقی بر سر خر مراد سوار است،نمیتوان از این امامزاده انتظار معجزه ای داشت.آزموده را آزمودن خطاست!

آمادور

amador_navidi@yahoo.com

http://eshtrak.persianblog.ir

فورکلارنده گفت...

درود به دوستان عزیز ما هم امضا میکنیم این بیانیه رو در حالی که قراره کار سیاسی نکنیم.

ناشناس گفت...

امضا ميكنم

داريوش.ش گفت...

ما هم هستيم!
http://www.aliveiranian.blogspot.com/

بادبان گفت...

من هم با اعلام تحریم همه مانورهای به اصطلاح انتخابتی رژیم نامشروع و ضد بشری ولایت فقیه را محکوم می کنم

فریبرز شمشیری گفت...

امضاء می کنم.

کوشا گفت...

من نیز همراه هستم و امضا میکنم
کوشا

یک کانادایی گفت...

تحریم انتخابات کوششی مهم برای نجات ایران..منهم با شما و کسانی که برای نجات ایران تلاش میکنن هستم.وبلاگ یک کانادایی

یلدا گفت...

با درود
با تحریم انتخابات موافقم

دختر همسایه گفت...

نه به انتخابات دهم ، نه به جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

30 ساله همین کارا رو کردید ، هکین آش و همین کاسه. یک مشت بچه که معنی دموکراسی رو نمی دونند و تو هزاره سوم می خوان دوباره انقلاب کنند و تو خیابون بریزند و یک شبه همه چیز عوض شه.

ناشناس گفت...

az inke hey migan tahrim bad nemigan bade tahrim chikar konim dige khaste shodam baba ye rahe halam bedid

in 4 sal haghal be man yeky neshon dad ray dadanam mizare nafas bekesham to in 4 sal hey goftan in ahmadynejad inghadr kharab kary mikone ke khode mardom enghelab mikonan varesh midaran

4 sal gozasht , ahmadynejad kharabkary kard valy khabary az enghelab nabod joz inke tedade zendania ziyadtar shod

ray midam ya be mosavy ya karoby

پرویز هراتی نژاد گفت...

با درود وسپاس

از سوی آژانس خبری کوروش همگامی سایتمان را با حرکت شما اعلام می دارم

پیروز باشید

bidar گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=_kOWxevAXOU
این کلیپ را در سایت بگذارید
مقایسه وعده های خمینی احمدی نژاد و م.سوی

ناشناس گفت...

http://ketabchi-ir.blogspot.com
en ham nazare man

ادمین گفت...

از بیانیه بایکوت نمایش انتخابات ۸۸ حمایت می کنیم. معتقدیم علاوه بر رای ندادن و اجتناب از مشروعیت بخشی به فاشیسم اسلامی باید این برهه ی نمایش انتخاباتی رژیم را فرصتی بشماریم برای توسعه و تعمیق جنبش های اجتماعی پیشرو ایران.
سایت سکولاریسم یرای ایران

دختر زشت ایرانی گفت...

تحریم میکنیم .
وبلاگ حق مسلم ما
http://haghmosalamma.blogspot.com/

ناشناس گفت...

منهم این نمایش را تحریم میکنم.
وبلاگ : من بدم مياد از عاملان رژيم خمينی
http://alxtrj.blogspot.com

ناشناس گفت...

آقایان! اینکه سردمداران جمهوری اسلامی می گویند هر رای که به صندوق ریخته شود رای به جمهوری اسلامی است، برای آن است که امثال ما را از شرکت در انتخابات منصرف کنند. آخر این سیاست انفعال تا کی؟ فکر می کنید اگر ۹۰ درصد مردم هم در انتخابات شرکت نکنند کسی ککش هم می گزد؟!

ناشناس گفت...

دوستان عزیز!

آنهایی که به احمدی نژاد رای دادند او را رئیس جمهور نکردند بلکه آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند باعث شدند که او انتخاب شود. این رژیم از خدا می‌خواهد ما انتخابات را تحریم کنیم، تا همان افراد خودشان به سر صندوق‌ها بروند و با درصد بالا احمدی نژاد باز انتخاب شود. دنیای سیاست دنیای ایدآل‌ها نیست عزیزان، دنیای واقعیت هاست. تا کی منتظرید که امیرکبیر زنده شود تا به او رای دهید. با این روشی‌ که ما ایرانیها داریم از او هم ایراد میگیریم و میگویم شرکت نکنید!

بیائید از بین بد و بدتر ، حتا اگر شده بد را انتخاب کنیم تا به این رژیم بفهمانیم که اگر نمیگذارید خوبها کاندیدا شوند ما اجازه نمیدهیم که بد تر یا زشت تر‌ها را بر ما تحمیل کنید. یکی‌ از طرفداران تحریم لطفا به من بگوید که از ۳۰ سال تحریم چه به دست آوردید جز جریتر شدن این گرگ‌ها که باز تحریم می‌کنید؟؟؟؟؟

به فکر خودمان باشیم، هیچ کس به فکر ما نخواهد بود اگر منفعلانه گوشهٔ عزلت بگیریم

زيتون گفت...

موفق باشید. کاش زودتر این کارو می کردید. حالا هم دیر نیست .منتظر خوندن مطالب خوبتون هستم.
و بهش لینک دادم

ناشناس گفت...

گیریم تحریم کردید. قراره چه اتفاقی بیافته؟ چه اثری داره؟ می شه چند لحظه به اینا فکر کنید؟

ناشناس گفت...

دلتون خوشه ها. واقعاً روی اندیشه ی خیلی از این وبلاگهایی که عضو شدند جور دیگه ای حساب می کردم. ولی الان می بینم اصلاً در جریان امور نیستید. جداً فکر می کنید اگه نصف مردم هم رای ندن اتفاقی می افته؟!! خیلی ساده هستید به خدا. دلم برای دوستان می سوزه.

Mani Behrouz گفت...

درود بر شما

من هم صددرصد امضا میکنم

لوگوی شما را در وبلاگم قرار دادم

با احترام
وبلاگ خمینی...بیمار روانی
(مانی بهروز)

ناشناس گفت...

درود بر شما
خواستم بگم اگه یک کاندید به هر اندازه که اصلح باشه باز هم جمهوری اسلامی تاییدش کرده .پس ....یکم فکر کنیم.سخت نیست.
و در مورد کسانی که رای میدهند حتما...
نمی تونم جمله رو تمام کنم.
سپاس

فرهاد گفت...

لطفا این کلیپ را هم در وبلاگ بگذارید.

آفتابکاران جنگل (در پاسخ به وقاحت نواله بگیران ج.ا.)

http://www.youtube.com/watch?v=EBZeSfkI3YU&feature=channel_page

Jay گفت...

نه به نمایش ملاها ..نه به دیکتاتورها ... دستتان را به گرمی میفشارم لطقن اسم ولاگ من رو اضافه کنید

بهرام گفت...

با رایی ندادن مشت محکمی به پوزه حکومتگران فاشیست اسلامی بزنیم

ناشناس گفت...

شماها افرادی هستید که خارج از کشور بهتون بد نمیگذره ولی ما که تو ایرانیم حداقل برای اینکه کمتر اذیت بشیم باید رای بدیم

ناشناس گفت...

کی متوجه میشویم که رای ندادن آری گفتن به دمکراسی نیست. کی می فهمیم رای دادن حذاقل حق سیاسی شما در نظام نیمه دمکرات ایران است. کی به این قضیه پی می بریم که رای ندادن شما هیچ چیز را عوض نمی کند ولی رای دادن شاید کمی تغییر ایجاد کند. خسته ام از شنیدن حرف های شما, گوشم پز از هزاران حرف بی عمل شما برای آوردن دمکراسی به ایران. 200 سال است در پی آوردن دمکراسی به ایران هستیم و امسال شما همیشه این کار را به وقفه انداخته اند. کی از دیگر ملت ها و انقلاب مسخره خودمان درس میگیریم. به شما پیشنهاد میکنم کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید. آن جوانی که در ستاد انتخاباتی همین مهره های نظام برای کانذیذای محبوبش تبلیغ می کند از شمایی که این مطالب را مینویسید فریادی بس رساتر برای آوردن دمکراسی به ایران میزند. کمی چشم هایتان را بازکنید, سی سال گذشت و ما همچنان در خم یک کوچه ایم.

مسعود گفت...

درود

این واژه انتخابات حیفه که روی این موش و گربه بازی بذاریم. انتخابات یکی از نمادهای دموکراسی بشریت در قرن 21 هستش. چه در حکومت های جمهوری و چه در حکومت های پادشاهی پارلمانی. ولی این انتخابات نیست. این انتخابات نیست که یک سری ثبت نام کنن و بعد آخوند شیخ پشم الدین بشینن اینها رو تایید یا رد صلاحیت بکنند و بعد مردم به اونهایی که اینها تاییدشون کردند رای بدهند. این یعنی انتصابات. در درجه بعد اصلا از همین حالا هر کسی که قراره مثلا رئیس جمهور بشه (اینجا نه حکومت جمهوری هستش و نه پادشاهی. یک مخلوط مزخرف از جفتشون در آوردن و سنت های مسلمانان وحشی رو ریختن قاطیش) مشخصه. چه ما بریم پای صندوق و چه نریم اون کسی که قراره معرفی بشه معرفی میشه. حتی دوره پیش مهدی کروبی خودش این حرف رو زد. در درجه بعد شرکت در انتخابات یک حکومت یعنی تایید اون حکومت. یعنی تایید اینکه علی شیره ای صاحب اختیار همه ماست (ماده 110 قانون اساسی) اگه یادتون باشه خاتمی گفت من تدارکاتچی حکومت بودم. به قول خودشون 22 میلیون رای آورد و مرتیکه گفتش من تدارکاتچی بودم. نکته بعدی اینکه تمام این کاندیداها دستشون به خون هموطنان ما و دزدی از اموال ملی آلودست. میر حسین موسوی کسی است که در دوره نخست وزیریش 100000 نفر اعدام شدند که 4000 نفر اونها توی یک شب بود. مهدی کروبی که سابقه کثافت کاریهاش رو تو بنیاد شهید و دزدی ها و باج گیری هاش در مجلس شهره خاص و عامه. محسن رضایی کسی که مافیای قاچاق سیگار در ایران رو دست داره. این دیوونه فعلی هم که تو دورش فقط پول گم شده و شهرداری هم که بوده پول گم شده. ولی اینو بگم عنتری نژاد خیلی بهتر از این روباه ها و کفتارهایی است که نیششون رو باز میکنن و اسم خودشون رو میذارن اصلاح طلب و همون کثافت کاریها رو میکنند. حد اقل عنتری نژاد همینه که نشون میده.

بدرود. پاینده ایران

مسعود گفت...

من در هر دو وبلاگم لوگوی شما رو قرار دادم. هم در وبلاگ ((هر چیز را با خرد خود بسنجید)) به آدرس http://kheradgeraee.blogspot.com/
و هم در وبلاگ ((به یاد رضا فاضلی)) به ادرس http://www.rahrovanefaazeli.blogspot.com/

بدرود. پاینده ایران

سفید ... سیاه گفت...

من هم امضا می کنم...
جمهوری اسهالی از ریشه مشکل دارد ...یک سری رای دهنده احمق هم نمی فهمند.و باز روز از نو روزی از نو.

ناشناس گفت...

به نظر من اگر مذهبی را جذف کنید افراد بیشتری می آیند
چرا فکر میکنید دین همان اجمدی نزاد یا اینها هستند
اینجور کارها باعث میشه روشن فکران زیادی نیایند
دین یک تمدن است و ربطی به ملت یا اجمدی ندارد
منت فک میکنم افراد لاییک کهنه مفز آن سالها که دین رو خمینی و کمونیست رو ترقی میدونند هستند که مثل احمدی با بی غیرتی شون اینطوری کردند اوضاع را

ناشناس گفت...

به نظر من اگر مذهبی را جذف کنید افراد بیشتری می آیند
چرا فکر میکنید دین همان اجمدی نزاد یا اینها هستند
اینجور کارها باعث میشه روشن فکران زیادی نیایند
دین یک تمدن است و ربطی به ملت یا اجمدی ندارد
منت فک میکنم افراد لاییک کهنه مفز آن سالها که دین رو خمینی و کمونیست رو ترقی میدونند هستند که مثل احمدی با بی غیرتی شون اینطوری کردند اوضاع را

شایگان گفت...

با درود

من هم انتخابات رو تحریم می کنم چنانکه تاکنون تحریم کرده ام.

چه بخواهیم و چه نخواهیم احمدی نژاد به مدد تقلب های خود و اطرافیانش چهار سال دیگر نیز بر ایران حکومت خواهد راند پس چه بهتر که در این نمایش مسخره ی انتخابات شرکت نکنیم.

Rokgoo گفت...

تحريم انتخابات: آری
اين هم لوگو

http://photos1.blogger.com/blogger/5254/869/200/Tahrime_Entekhabat.jpg

arash گفت...

من هم انتخابات را تحریم میکنم .باشد که دیگران هم به پاخیزند

arash گفت...

pleasewakeuonow2.wordpress.com

هوشنگان گفت...

با درود
من هم امضا میکنم

Rokgoo گفت...

ناشناس جان، لطفا برو شل زردت را بخور. اینجا نمی​توانی کسی را مجاب کنی. خودت را خسته نکن.

ناشناس گفت...

من دلیلم رو برای رای‌دادن، تهوءآمیزترین کار یک ایرانی با وجدان، نوشتم. وقت کردی یک سری بزن.
http://drario.wordpress.com/2009/05/27/726/

Admin گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Admin گفت...

ma enghelab nemikhahim,
ma jange nemikhahim,
ma koodeta nemikhahim,
ma ehsasati shodan nemikhahim
ma tahrim kardan nemikhahim

ma aghle geraee mikhahim,
ma amal mikhahim,
ma harekat roo be jelo mikhahim,
armane ma ba sar be divar koobidan nist,in shojaat nist,
armane ma ba chaghoo divar ra tarashidan ast,
ba ghatreh sang ra soorakh kardan ast,
masaeel nabayd ba ham makhloot shavand
,
shoma ha ba tahrimetan be andazeye kafi NA nimigooeed
va agr vagheiyat ra bekhahid Aslan NAee nemigooid,
hamantor ke 4sal pish nagoftid,va oza in shod
,
tahrim shoma be zarar Iran va Irani ast,
zira bi ghanooni va ashoftegi dar keshvar chan barabar shod
va masoole gheir mostaghim aan shoma hastid ke
goosheii neshastid va NA nagoftid,

hanoooz yad nagereftim massael ra dar majmoo bengarim,
ahmadi nejad BAD nist ,balke dar majmooe bad ast,
khatmi khoob nabood,balke dar majmoo khoob bood,

kasi ke migooyad hich kodam, mantegh nadarad,
ehsasati ast,

rahe armanha az vaghe geraee migozarad,
agar 2 bar be khatami ray dadid ,be Iran khedmat kardeiid,

agar mikhastid jeloye ahmadi nejad ra begirid be Iran khedmat
kardehid,

va agr be deghat ozaye keshvar ra zire nazar dashteh bashid,
va kari baraye jelogiri az entekhab mojadad ahmadinejad nakonid
motamaen bashid be iran KHIYANAT kardehid,

ma khoob midanim ke hokomatha va ashkhas dar tool “zaman
taghieer mikonand,va in dar tarikh be esbat resideh ast,

ma sadeh loh nistim,
hata koobay fidel kastro ham digar an kooba nist,

va che basa shah ya pesarash momken bood
ta be hal iran ra ba hokoomati motafavet edarh mikardand ke dar aan
naghshi motafavet dashteh bashand,
albateh mardome ehsasati ma nagozashtand va aan yeki ra bozorg nakardeh bacheii digar zaydand,vali hala digar bayad hamin ra bozorg konid
in sadeh lohi nist,in jabre zaman ast,

agar mozafaredin shah farman mashrooteh ra emza kard

,natijeye harekat arame va roo be jelo
va gozar sad sal zaman bood

agar dar france nazar mardom arzesh balaee darad
natijeye dahha sal mobarezeye momtad vali Aghlani boodeh ast
,
armanhaye bozorg ba in tahrim ha hasel nakhahand shod
va in mesle rooz roshan ast,

agar ma alan hagh ray(harchan mahdood) darim in natijeye sad sal talash mostamar boodeh ast

bimariye Iran hokomathayash nist balke tafakore eghragh konandeye
mardomash ast,

va nemooneye an hamin tahrimi ast ke hich doornamaee baraye
ayandeh nadarad,va az aan ba eftekhar be onvane
bazi nakhordan tavasot hokoomat yad mishvad
be khosoos harfahaye shoma tahrimi ha ham
mesle tablight entekhabat mosemi ast,

30sal ast dar zaman entekhabat be yade mobarezeh
myoftand baad ham raft ta 4sale baad
be hamin dalyl ta be hal yek ghadam ham jelo naraftand,

be nazar man ray dadan behtar az mobarezh kardan
dar kenar injoor afrad ast,shoma ba mobarezayetan mojeb mishvid
afrade tondrotar dar keshvar hakem shavand

va baad hich moghavemati ham bein shoma va in afrad
soorat nemigirad
var har kas miravad donbale karash ,va mardome bichreh in vasat mimanand
Mesale barez 4sale gozashteh!!!

Man be tahrime shoma NA migoyam
ba tashakor

خْشتهرا گفت...

نه به انتخابات:
نه موسوی، نه خوسری، نه توسری، نه روسری
یا
نه موسوی، نه روسری، نه توسری، نه خوسری
(خو=خواب)
یا:
نه موسوی، نه روسری، نه توسری
نه شیخک الپشم دین

به سوي ازادي گفت...

من رای میدهم، اما... ــ دکتر محمد ملکی
حزب ملت ايران انتصابات را تحريم نمود _ نبايد وسيله حکومتي مستبد شويم
ويديو كليپ تحريم انتصابات ـ راي نمي دهم
خيمه شبازي انتصابات مقام عظما - كاريكاتور
رای ما ، سرنگونی رژیم ضد زن جمهوری اسلامی است! - سازمان زنان هشت مارس
مهدی کروبی و میرحسین موسوی و کشتار ۶۷
تحريم انتصابات ـ ويديو
مقايسه وعده هاي موسوي , احمدي نژاد و خميني - ويديو
سيد سبز گستر خاوران هنوز سرخ است - فریاد مرگ بر دیکتاتور توسط دانشجویان دانشگاه زنجان در سخنرانی میرحسین موسوی - ويديو
دف تحريم انتصابات ـ ويديو
فيلمي از خرید رای و تقلب اشکار در نمایش انتخابات ـ خريد اراي مردم به قيمت 5 هزار تومان
فراخوان وبلاگ نویسان جهت امضا- نه به انتخابات دهم ، نه به جمهوری اسلامی
تحريم انتصابات + صحبتهاي خميني در مورد نابودي و كشتن مخالفان ـ ويديو

به سوي ازادي گفت...

شركت در انتصابات فرمايشي حكومت جنايتكار و نامشروع جمهوري اسلامي خيانت و همراه شدن با مزدوران و جيره خواران جمهوري اسلامي است هيچ ايرني اگاه و وطن پرستي خود را ابزار خيمه شبازي حكومت ضد ايراني قرار نمي دهد
تحريم انتصابات فرمايشي حكومت جنايتكار و همدلي و اتحاد مبارزان و مخالفان تنها راه براندازي ديكتاتوري جمهوري اسلامي و رهايي از ننگ تحميل شده بر سرزمين اهورايي ايران مي باشد
تحريم خيمه شبازي انتصابات راهگشاي جنبش مردم سالاري ايرانيان براي براندازي

مرگ بر جمهوري اسلامي

پاينده ايران

به سوي ازادي گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=moh-o9aujuE&feature=related
Bahram Moshiri - "آقا ما به کی رأی بدیم؟"

majnoun گفت...

این تئوکراسی (جمهوری اسلامی) همواره می خواهد که «مردم»، خود، رأی به بردگی، انقیاد، سلطه پذیری و قیمومیت پذیری خود دهند. - شیدان وثیق

http://www.newsecularism.com/2009/05/27.Wednesday/052709-Sheidan-Vasigh-Election.htm

مجنون گفت...

به هم بپیوندیم

http://tahrimentekhabat88.blogfa.com/post-17.aspx

zohrehshojaei62@yahoo.de زهره شجاعی گفت...

آزموده را آزمودن خطاست
من هم رای نمی دهم

مرگ اهریمن گفت...

تحریم انتصابات
زیرا هرکدام از آنها باشند
هیچ چیز عوض نمیشود
کاش مردم ایران اینقدر بازیچه و بیچاره نبودند

بهلول گفت...

نیاید آن روزی که رای بدهم .اما آن روز به صندوق ها سر می زنم چون سوژه فراوان پیدا خواهد شد .

سفید ... سیاه گفت...

http://sefidsiah.blogspot.com/2009/05/blog-post_29.html

سفید ... سیاه گفت...

ممنون مسعود عزیز...

ناشناس گفت...

http://furushi.blogspot.com
ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد

آرش دوست حسین گفت...

من فقط یا جمله می‌تونم در مورد انتخابات بگم،به قول ضرب المثل قدیمیها:سگ زرد برادر شغال است
http://againstun.blogspot.com

به سوی آزادی گفت...

نامه اي به عليرضا نوريزاده
جناب نوريزاده در جايي خواندم كه شما ضمن دعوت مردم به شركت در خيمه شبازي انتصابات مقام عظمي تلويحا ار اخوند كروبي حمايت كرده ايد البته برايم جاي شگفتي نبود ولي دوست دارم خاطره اي برايتان تعريف كنم
به ياد مي اورم كه كودكي خردسال بودم و تلويزيون داشت تصوير خميني را نشان ميداد كه در حال دست تكان دادن به شيوه مخصوص خودش براي ملت بود
با حس كنجكاوي كودكانه پرسيدم چرا خميني دست تكان ميدهد و معني اين حركت چيست
يكي از اشنايان كه ادمي بيسواد بود با زبان ساده و روستايي خود بيان كرد كه خميني ميگويد با دستش خاك بر سر شما ملت
پدرم كه دوست نداشت من اين موضوع ملكه افكار كودكانه ام شود و جايي اين جمله را بگويم سريع گفت فاميلمان شوخي ميكند و مبادا جايي اين جمله را تكرار كني
ان روزها مصادف با ايامي بود كه شما با تمام احساس و در حالي كه زنده ياد بختيار اعلام خطر ميكرد شما شعر ميخواندي و اماما اماما ميكردي
اي كاش تو ان روز به به اندازه ان روستايي بيسواد درك ميكردي و يا ميخواستي درك كني و امروز باز شما چون ديروز وظيفه داري كه ادرس غلط بدهي
راز اينكه شما ديروز و امروز و يقينا فرادا مدح ديگري خواهي كرد باشد تا پرده افتاده بيشتر ورافتد

Posted by به سوي ازادي
http://freedomvatan.blogspot.com/2009/06/blog-post_03.html

خْشتهرا گفت...

بخوانید:
اینان پیش روهای جامعه هستند یا پس روها- "روشنفکران" یا تاریک اندیشان!؟
http://xshathraa.blogfa.com/post-17.aspx

خْشتهرا گفت...

بخوانید:
اینان پیش روهای جامعه هستند یا پس روها- "روشنفکران" یا تاریک اندیشان!؟
http://xshathraa.blogfa.com/post-17.aspx
--
اگر لطف کنید در نظرات اسمهای که نگذاشته ام وارد کنید! مثل خشایر دیهیمی ووو

سياوش توانا گفت...

ما هم اگر بخوایم امضائ مبارک مون رو پای بیانیه بزاریم کی رو باید ببینیم؟
http://siavoshtavana.blogspot.com/

marv گفت...

انتخابات تقلبي را تحريم ميكنم وبه جمهوري اسلامي راي نه ميدهم
شعار ما دين سياست جداست

فورکلارنده گفت...

...............آقا جون خانوم جون شما الان چندین دوره هست که دارین بین بد و بدتر یکی رو انتخاب میکنین چیزی نصیبتون شده؟ چرا هنوز بعد از اینهمه سال میخواین از بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنید؟ جالبه همه هم میخوان........
گوشه ای از مطلبی با عنوان
(خانه از پــــــــــــــــای بست ویران است برادر)
اگر دوست دارید لینکش رو در کنار صفحه تون بذارید

ناشناس گفت...

درود بر همه میهن پرستان گرانقدر

با بیرون نرفتن از خانه خود در روز انتصابات ولایت فقیه کهبرای این رژیم بدبخت روز سرنوشت سازی هم هست ، به انگلیس بی شرف و همه دنیا نشان میدهیم ما مردم ستم دیده ایران با تمام وجود از ولایت فقیه کثیف متنفریم.

دوست گرامی خواهشا نام وبلاگ مرا هم در پست خود بنویسید.

با سپاس فراوان

مسعود گفت...

درود

با ((مهدی کروبی و میر حسین موسوی)) به روز شدم.

بدرود. پاینده ایران

نوشین گفت...

من هم با شما موافقم و به انتصابات هیچ رائی نمیدهم نام من را هم با نام حقایق اضافه کنید

نوشین گفت...

من هم با شما موافقم و به انتصابات هیچ رائی نمیدهم نام من را هم با نام حقایق اضافه کنید

ناشناس گفت...

ray dadan yany tayde tajavoz arab be iran che hanuz edameh darad manham salhast che ray nemidaham

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.